TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś. T. 2 - 12
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś. T. 2 - 12 "Witaj w świecie sprytnych pomysłów!" Poradnik Ikei jako sposób na autopromocję

Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo: Uniwersytet Śląski
ISBN: 978-83-8012-768-5
Wydanie: 1, 2016 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
2,00 zł
eKsiążka (Watermark)
PDF

Publikacja Format Wydanie Cena
eKsiążka pdf 1, 2016 r. 2,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2016 r. 2,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2016 r. 2,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2016 r. 2,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2016 r. 2,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2016 r. 2,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2016 r. 2,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2016 r. 2,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2016 r. 2,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2016 r. 2,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2016 r. 2,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2016 r. 2,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2016 r. 2,00 zł
 
 

Autopromocja w przestrzeni publicznej stała się w ostatnich latach niezwykle sprawnym narzędziem działań zmierzających do osiągnięcia określonych celów zarówno przez rozmaite instytucje, jak i same jednostki. Jednak aby móc w sposób właściwy, a więc z określonym skutkiem, wypromować siebie czy wytwory własnego umysłu, należy znać pewne mechanizmy rządzące współczesnym rynkiem.

Zbiór przedłożonych artykułów składających się na tom "Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś" jest próbą ukazania autopromocji jako kategorii żywo obecnej w różnych dziedzinach naszego życia. Interesujące będzie zatem pokazanie różnych technik autopromocyjnych, które śmiało mogą zostać włączone do dobrych praktyk komunikacyjnych. Skoncentrowanie na tym co dawniej ma na celu przybliżenie miejsc w przeszłości, w których owe praktyki były wykorzystywane, dając początek wszelkim obecnie stosowanym mechanizmom. Ujęcie synchroniczne i diachroniczne ma zatem uświadomić czytelnikowi, że autopromocja i autoprezentacja to kategorie, których we współczesnym świecie, tak mocno zanurzonym w kulturze mediów, nie sposób uniknąć. Co więcej, nie można ignorować ich wagi. Należy pogłębiać wiedzę na ich temat, aby stawać się z jednej strony świadomym odbiorcą, z drugiej zaś profesjonalnym i intencjonalnym nadawcą komunikatów autopromocyjnych.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Libera akceptuje płatności: