TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Innowacje - Przedsiębiorczość - Rozwój - Aktywność innowacyjna w gospodarce polskiej autor:
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

Innowacje - Przedsiębiorczość - Rozwój - Aktywność innowacyjna w gospodarce polskiej

Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
ISBN: 978-83-64927-62-1
Wydanie: 2015 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
3,50 zł
eKsiążka (Watermark)
PDF

Publikacja Format Wydanie Cena
eKsiążka pdf 2015 r. 3,50 zł
eKsiążka pdf 2015 r. 3,50 zł
eKsiążka pdf 2015 r. 3,50 zł
eKsiążka pdf 2015 r. 3,50 zł
eKsiążka pdf 2015 r. 3,50 zł
eKsiążka pdf 2015 r. 3,50 zł
eKsiążka pdf 2015 r. 3,50 zł
eKsiążka pdf 2015 r. 3,50 zł
eKsiążka pdf 2015 r. 3,50 zł
eKsiążka pdf 2015 r. 3,50 zł
eKsiążka pdf 2015 r. 3,50 zł
eKsiążka pdf 2015 r. 3,50 zł
eKsiążka pdf 2015 r. 3,50 zł
eKsiążka pdf 2015 r. 3,50 zł
eKsiążka pdf 2015 r. 3,50 zł
eKsiążka pdf 2015 r. 3,50 zł
eKsiążka pdf 2015 r. 3,50 zł
eKsiążka pdf 2015 r. 3,50 zł
eKsiążka pdf 2015 r. 3,50 zł
eKsiążka pdf 2015 r. 3,50 zł
 
 

Sukces firmy na konkurencyjnym rynku zależy od jej zdolności dostosowania się do ciągłych zmian w otoczeniu. Badania wskazują, że organizacje muszą być bardziej elastyczne, przedsiębiorcze i innowacyjne, posiadać zdolność szybkiego adaptowania się, by efektywnie funkcjonować w dzisiejszych, dynamicznie zmieniających się warunkach rynkowych [Parker and Bradley, 2000; Valle, 1999]. Zarówno w literaturze jak i w praktyce funkcjonowania przedsiębiorstw wiele uwagi poświęca się zagadnieniom przedsiębiorczości
i innowacyjności. Przedsiębiorczość wiąże się z takimi pojęciami, jak: inicjatywa, obrotność, zaradność czy kreatywność. Kojarzą się z nią takie określenia, jak dynamiczność i zmiana. Przedsiębiorczość jest zaprzeczeniem takich pojęć, jak „powtarzalność” czy „naśladownictwo”. Wśród cech orientacji przedsiębiorczej o szczególnym znaczeniu w funkcjonowaniu poszczególnych organizacji wymienia się także innowacyjność i proaktywność. Innowacje zajmują szczególne miejsce wśród czynników sukcesu przedsiębiorstw. Na znaczenie innowacji w tym aspekcie wskazują autorzy wielu prac, m.in. J. Kay, G. Hamel, C.K. Prahalad, M. Porter, H. Simon i in. [Poznańska, 2006]. Podstawowym celem wprowadzania innowacji jest w istocie rozwój przedsiębiorstwa. Dążąc do tego celu, przedsiębiorstwo realizuje szereg celów pośrednich, jakimi są m.in.: dostosowanie do zmian otoczenia, osiągnięcie wyższej jakości produktów, wzrost konkurencyjności, unowocześnienie procesów wytwórczych, podniesienie wydajności i jakości pracy, poszerzenie rynku odbiorców, rozwój działań marketingowych, podniesienie prestiżu firmy, zwiększenie ogólnej sprawności i efektywności działania, poprawa warunków i bezpieczeństwa pracy i in. [Pomykalski, 1997].

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Libera akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier