TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę. autor: Marek Jankowski
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę.

Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo: Helion
Język: polski

Dostępność: aktualnie niedostępny
37,90 zł
eKsiążka Audio (Watermark)
MP3

Publikacja Format Wydanie Cena
eKsiążka Audio mp3 2014 r. 29,90 zł
 
 

<p>Stereotypy z natury rzeczy opierają się na niedokładnej wiedzy i powszechnych opiniach. Także utarte poglądy na temat prowadzenia firmy mogą bardzo pomóc w jej… upadku. Wiadomo, że na polityce, piłce nożnej i prowadzeniu biznesu teoretycznie znają się wszyscy - szczególnie ci, którzy nie mają z tymi dziedzinami wiele wspólnego. Dlatego, by uniknąć strzelenia samobójczej bramki, lepiej sięgnij po rzetelną i praktyczną dawkę informacji.</p>

<p>Schematy, według których działają osoby otwierające firmy, często są do siebie podobne. Tak samo jak pytania, które sobie zadają, i mity, w które wierzą. W tej książce prawdziwe odpowiedzi na realne pytania przedsiębiorców zostały zebrane w formie krótkich, konkretnych porad. Wykorzystaj je. Po co masz powielać te same błędy, które popełniło przed Tobą już wiele osób?</p>

<p>Nie zakładaj firmy, opierając się na "dobrych radach" wszechwiedzących życzliwych. Skorzystaj z doświadczenia eksperta! Marek Jankowski to praktyk biznesowy oraz wydawca czasopisma branżowego. Były reporter radiowy, współpracował również z prasą i telewizją. Wspiera małe firmy - takie jak Twoja - w ich codziennej działalności. Przytoczone w tej książce sytuacje są z życia wzięte i mają oparcie w uznanych regułach, którym podlegają firmy działające w gospodarce wolnorynkowej.</p>

<p>Dowiedz się:</p>
<ul><li>Czy na genialnych pomysłach da się zarobić?</li>
<li>Na czym można zaoszczędzić, uruchamiając firmę?</li>
<li>Jak nie marnować pieniędzy na reklamę i efektywnie wykorzystać internet?</li>
<li>Kiedy kryzys może być szansą na rozwój?</li>
<li>Jak sprawić, aby klient polecał nas swoim znajomym?</li></ul>

<p><b>Marek Jankowski</b> – przedsiębiorca, absolwent ekonomii i dziennikarz. Właściciel firmy Atomedia Consulting wydającej czasopismo dla przedsiębiorców "<i>Branża Dziecięca</i>", kierowane do firm oferujących zabawki i artykuły dziecięce. Doradca w zakresie marketingu i public relations. Jest założycielem i prowadzącym jednego z pierwszych w Polsce centrów edukacyjnych, które oferuje zajęcia i produkty wspomagające rozwój niemowląt i małych dzieci. W prosty sposób wyjaśnia najbardziej zawiłe tematy, ale niekiedy potrafi także skomplikować nawet te najprostsze. </p>

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Libera akceptuje płatności: