TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Marketing usług turystycznych autor:
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • 9,90 zł
  • 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • 6,90
  • 9,90

Marketing usług turystycznych

Wersja papierowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 978-83-01-15296-3
Format: 17.0x24.0cm
Liczba stron: 216
Oprawa: Miękka
Wydanie: 1, 2011 r.
Język: polski

Dostępność: aktualnie niedostępny
49,00 zł 44,10 zł
Powiadom, gdy będzie dostępny
 
Powiadomienie o dostępności towaru
Obrazek ochronny
 

Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych.

Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym:
podstawy teoretyczne i terminologię,
funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich,
działalność marketingową na docelowym rynku,
badania marketingowe w turystyce,
analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce.

Do głównych zalet podręcznika należą:
dostosowanie do programów nauczania,
logiczna struktura i jasność wykładu,
liczne przykłady z polskiej praktyki gospodarczej,
słowniczek podstawowych terminów,
bogata bibliografia,
indeks rzeczowy.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Libera akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier