TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Media i poznanie autor: Trybulec Marcin
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • 9,90 zł
  • 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • 6,90
  • 9,90

Media i poznanie

Pojęciowe dylematy teorii komunikacji społecznej z Toronto
Wersja papierowa
Wydawnictwo: Universitas
ISBN: 978-83-242-2752-5
Format: 14.0x20.5cm
Liczba stron: 212
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wydanie: 1, 2016 r.
Język: polski

Dostępność: aktualnie niedostępny
34,90 zł 31,40 zł
Powiadom, gdy będzie dostępny
 
Powiadomienie o dostępności towaru
Obrazek ochronny
 

Publikacja Format Wydanie Cena
eKsiążka epub 1, 2016 r. 14,00 zł
eKsiążka mobi 1, 2016 r. 14,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2016 r. 14,00 zł
 
 

Książka podejmuje niezwykle ważne problemy współczesności, epoki w której większość naszych reakcji jest upośredniona symbolami pochodzącymi z mediów masowej komunikacji, a życie społeczne, łącznie z wojnami i rewolucjami, przenosi się do Internetu. Podjęte w recenzowanej tu pracy analizy mają kluczowe znaczenie dla stworzenia teorii masowej komunikacji przez to, że pokazują trafnie i oryginalnie epistemologiczny i psychologiczny jej kontekst.

z recenzji prof. dra hab. Jerzego Bobryka (PAN)

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Libera akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier